Maradjon higgadt, és parkoljon le a lehető legbiztonságosabb helyre.
BALESETEM VOLT, VAGY LEROBBANT AZ AUTÓM, MIT TEGYEK?
Tegye ki az elakadásjelző háromszöget, és ne felejtse el felvenni a fényvisszaverő mellényt.
Ellenőrizze, hogy mindenki (utasok, járókelők) biztonságban van-e, és nincs-e kitéve további veszélyeknek.
Szükség esetén hívja a megfelelő segélyhívó számokat.
Készítse elő autója adatait (alvázszám és rendszám).
Hívja a Nissan Assistance telefonszámát: Olvassa be a QR-kódot, vagy írja be a telefonszámot.
Adja meg autója pontos helyét (ha lehetséges, a legközelebbi kereszteződéstől).
Írja le részletesen a problémát, valamint adja meg telefonszámát.
KÖVETKEZŐ LÉPÉSEK
Ha valamilyen kisebb hibát észlel autóján, telefonos munkatársaink mindent megtesznek, hogy telefonon keresztül segítsenek Önnek megoldást találnia problémára.
Amennyiben telefonon keresztül nem sikerül megoldani a problémát, a lehető leggyorsabban kiküldjük Önhöz a Nissan Assistance egyik autóját. A Nissan Assistance szerelői számos problémát meg tudnak oldani a helyszínen, így Ön azonnal folytathatja útját.
Ha helyszíni javítás nem lehetséges, segélyszolgálatunk segít Önnek eljutni a legközelebbi Nissan márkakereskedésbe, ahol egyik képzett szakemberünk megvizsgálja autóját.
NISSAN ASSISTANCE ALTERNATÍVÁK
Ha járművét nem sikerült aznap megjavítani, segélyszolgálatunk alternatívát biztosít Önnek, mely közül egyet választhat:
1.
UTAZÁS FOLYTATÁSA
A Nissan Assistance segít Önnek és utasainaka tovább utazásban, vagy a hazajutásban. Segítünk arra is megoldást találni, hogy megjavított autójátátvehesse a Nissan márkakereskedésben.
2.
CSEREJÁRMŰ
A Nissan Assistance 3 munkanapra csereautót biztosít, hogy Ön saját járműve javítása közben se maradjon autó nélkül.
3.
SZÁLLÁS
Amennyiben az eset otthonától több mint 50 km-re történik, és azt választja, hogy megvárja az autója javítását, a Nissan szállást és reggelit biztosít Önnek és utasainak legfeljebb 3 munkanapon keresztül
4.
HAZASZÁLLÍTÁS
Akkor sem kell aggódnia külföldön, ha autóját nem sikerül 3 napon belül megjavítani a Nissan márkakereskedésben. Ebben az esetben a Nissan Assistance megszervezi Ön, utasai és a poggyászok hazaszállítását.
GYAKORI KÉRDÉSEK
Balesetem volt. Ebben az esetben is hívhatom a Nissan Assistance telefonszámát?
Természetesen! Segítségnyújtási szolgáltatásunk a balesetekre is kiterjed. Önt ebben az esetben is megilletik a fent részletezett alap- és kiegészítő szolgáltatások.
Mi történik akkor, ha bezártam a kulcsomat az autóba vagy defektet kaptam?
Aggodalomra semmi ok! A Nissan Assistance támogatása kiterjed az utazása során esetlegesen eloforduló apróbb bosszúságokra is: a lemerült akkumulátorra, az üzemanyag kifogyására, a nem motornak megfelelő üzemanyag tankolására, az elromlott kulcsra, a defektekre, a betört ablakokra és egyebekre is…
Akkor is hívhatom a Nissan Assistance telefonszámát, ha külföldön történik baj?
A Nissan Assistance egész Európára kiterjedő szolgáltatást nyújt, így Ön és utasai nyugodtan utazhatnak több mint 40 európai országban. (Országok: Andorra, Ausztria, Balti Államok, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Cseh Köztársaság, Egyesült Királyság, Dánia, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Lengyelország, Liechtenstein, Luxemburg, Macedónia, Málta, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovák Köztársaság, Szlovénia, Törökország (európai rész), Vatikánváros)
Elektromos gépjármű esetén az országok köre módosulhat. Kérjük ellenőrizze a garanciafüzetben.
A Nissan Assistance szolgáltatás minden garanciaidőn túli karbantartás és műszaki vizsga esetén is díjmentesen illeti meg az ügyfelet, a márkaszerviz külön díjat nem számít fel. A Nissan Assistance szolgáltatás pontos feltételeiért tekintse meg a garanciafüzetben található szerződési feltételeket. Az új autóra vonatkozó garancia-időszak során, Ön jogosult igénybe venni a NISSAN egész Európára kiterjedő közúti segélyszolgálatának szolgáltatásait az év minden napján, a nap 24 órájában. A garanciaidő leteltével a Nissan Assistance szolgáltatást, a hivatalos Nissan márkakereskedés tudja meghosszabbítani az elvégzett időszakos karbantartás időpontjától számított legfeljebb 1 évvel (hosszabb karbantartási periódus esetén ezzel a hosszabb periódussal). Az erről szóló igazolást minden esetben márkakereskedőjétől kérje. További információért forduljon márkakereskedőjéhez.